четвъртък, 12 август 2010 г.

втори ден от създаването на ..... блога

Днес времето е хубаво, предимно топло, а по новините казаха че може да превали на отделни места, а къде са тези места само Господ знае.Ако не ми потръгне с блога ще ставам метеролог, те заедно с гадателите са на едно място - ще имаш пари,ще имаш син, ще умреш - е ходете и си давайте още парите и надеждите на хора злоупотребяващи с вашата надежда.Като стана метеролог ще казвам и аз - може да превали, а може и да не превали, което ми напомня за едно лого - моа копам, моа и да не копам.
Та днес беше хубава сутрин, въпреки че не можах да се нагледам на колежката от другия офис, срещу офиса в който работя.Не можах, защото закъснях, а тя идва рано.Но нищо и утре е ден.А красотата радва окото.Добре че когато чаках на тротоара пред пешеходната пътека да минат колите и един човек спря и махна с ръка да минем, е това нещо ме зареди с плюсчета и до обяд съм готов да поема всякакви негативи, дори бой с пръчка по петите.
Между другото рекламите вече са ми готови и с моята нагласа към HTML кодове (нивото ми е някъде между тостер и микровълнова фурна) си сложих рекламки, но като направих договора имаше клауза да не Ви преканвам да ми кликате на рекламите, затова "не ми кликайте".Шегувам се, кликайте докато изтъркате левия бутон на мишката пък ако събера повече от парите които съм набелязал ще се опитам да организирам градинско парти с пиене на чай и гледане на готините пичета, който го сервират - тоест наливат.Ех мечти.Поне те са безплатни и засега май не могат да ти ги разчитат американците.Ще продължавам да си мисля перверзни работи - хо хо хо и бутилка ром.
Днес ще ви кажа колко пари трябва да събера.Дата неизвестна.Сума - пет хиляди кентавъра.Евала на човека измислил съпоставката с кинти и кентаври и евала на мене че я запомних, както хилядите неща, които като чуя и помня, и скоро може да напълня харддиска в главата ми.Лошо.Ще трябва да се трие, а имам толкова важни работи.Нищо, утре вечерта ще седна и ще изтрия малко ненужна информация с 200 грама водка, предпочитам я с кола и лед.Само да не ми става навик.
Днеска трябва да си лепя гумата на колелото и някой ако не знае как става мога да му покажа снимков материал с подробно описание.Все пак мога и да бъда полезен.Знам много неща както всички българи.А гумата трябва да се оправа, защото да не стане като на автомобилния състезател, където на надгробната му плоча пишело: "Роди се и умря от спукана гума"
Мисля да не пиша дълги работи, защото може да не ви се чете много.Все пак имам място за мнения и няма да е лошо да напишете нещо.Дори и да е някоя псувня.

Няма коментари:

Публикуване на коментар