вторник, 17 август 2010 г.

Семки за мозъка, семки за мозъка

Обичате да чоплите семки нали? И мозъка го обича.Едно решаване на судоку например кара токовите импулси в главата да полудеят и да стане вихрушка, че ако ви закачат в този момент електроди, накрая завършващи с диодна светлинка, то тя ще ви свети като разгонена светулка в лятна нощ.Докато гледането на телевизия (изключвам научнопопулярните предавания) кара мозъка да заспива, а даже имам чувството че ако ме вържат пред телевизора и ми залепят клепачите за да не мога да си ги затварям и ми пуснат някое супер спряло детско от Cartoon Network и го гледам в продължение на няколко часа, то моя мозък ще умре.Не давайте на децата да гледат продължително детско, дайте му някоя книжка за оцветяване - те обичат шарените неща.Аз бих направил за детето си стена за драскане (има такива дъски) и като я надраска достатъчно да я изтрия с мокър парцал.Но да го оставя да гледа някакви как летят и се бият още от малко - НЕ.Вчера написах за хората който мешат действителността с розовия свят, е така направило и едно малко дето, което облякло костюм на Spiderman и решило че може да лети.Полетяло наистина, но за кратко ....

Да се върнем към мозъка - ако го храните и той ви се отблагодарява със резултата от храносмилането, а то са златни (да го наречем по-културно) екскременти то Вие ще сте достъчно задоволен човек във всичкия смисъл на думата (финансово, духовно и т.н.)А как да го постигнем това - и аз не знам, защото ако го знаех нямаше да пиша тук, а щях да съм някой професор по ядрена енергия в Кембридж или да съм един от шефчетата на атомния колайдер например.Обичам понякога мозъка да ми заспива, особено като се наям.А и да имаш всичко не е хубаво, защото всичко ти умръзва рано или късно и за тебе живота става малко по-безинтересен.Друго си е да си има мечти и да се стараеш да ги постигнеш, като мен например.Аз съм задоволен почти отвсякъде и не мога да се оплача, е има някой неща които нямам и ми е малко самотно, но в това е тръпката.Сигурно не съм разбрал времето, когато съм се превърнал донякъде в асоциална личност (вчера четох за симптомите) и започвам курс по самолечение.Само че от утре, когато разбера как да се излекувам.Ако се излекувам ще Ви кажа и на вас.Не може да не отречете че сте супер хора и всичко ви е наред.В България всеки човек си е малко луд и си има номер, а някой си имат и два.Но самия живот ни кара да полудяваме малко.Не се чувствайте обидени, но си е истина и ако някой каже че е супер-дупер нормален, то аз ще искам да се срещна с него и да го видя за да си поговорим.С разговора и визуалната преценка съм сигурен че ще намеря 1 нещо което да се определи като (да го нарека) налудничаво.Но тук сигурно ще ме наречете Hater (за незапознатите с английския това означава човек, който мисли само за лошото и мрази всичко и всеки) но има хора които не могат да се преценят и да си признаят слаботите, и начина за да им ги покажеш, когато се налага те принуждава да действаш като хейтър.

Започнах да пиша отрицателно и сигурно сте го усетили.Извинявам се.Ще отида да си изям тортата с количката.Малко да стимулирам мозъка.Един шоколад и в мозъка става нещо.Все едно сте с нитро за кола.Пробвайте.Вземете нещо сложно с което Ви е трудно да се справите, вземете един черен шоколад (ама истински) и хоп хоп, като го изядете започнете да мислите отново за сложното нещо и ще видите как само си показва решението.Нищо не Ви коства да опитате (е само цената на шоколада)

Толкова за сега.Следобяда ако има нещо интересно ще Ви пиша пак.

Няма коментари:

Публикуване на коментар