сряда, 16 март 2011 г.

Браво на нас

Здравейте!
Протеста на 13-ти се състоя в цяла България и се видя, че ни пука. Но какво предприе правителството - нищо, а лукойл свали цените с 1-3 % и затова ще има нови протести и то по-не мирни. Оставяме на заден план това. За него ще мислим когато му дойде времето, или по-точно следващата неделя - 27-ми.
 Имах хиляди идеи да Ви пиша, но както пръднята излиза от гащите, така мислите ми изхвърчаха от главата, а не ми се ходи и записва всичко което ми хрумне на момента и си струва да се отбележи. Все пак не съм композитор.
 А и понеже забравям, забравих да си купя гинкобилоба за "опресняване на паметта". Но то е от ЕГН-то, а моето има доста числа - цели десет. Ама като се замисля по-дълбоко то и Вие имате по толкова числа. Спирам да се замислям повече, защото губя много калории и затова съм слаб като вейка - колкото повече мисля, толкова повече огладнявам и започвам да си мисля за храна, а храната прави борбата.
 Да обърнем насочеността на текста на 180 градуса.
Искате ли да разберете какво се случи с историята с момичето със саксията.
Е па нищо особено защото аз не предприех по нататъшни действия, защото много му мислех, а тя ми се усмихна и ми махна преди няколко дена.
Страшна усмивка. Усещам че започвам да се зарибявам, а това не е хубаво.
Ако бяхме в каменната ера (нарочно използвах думата "ако", понеже "ако" Васил Левски е имал маратонки и Христо Ботев - каска ....... ) то аз щях да я пецна с бухалката по главата и да я гепя за косата и да си я заведа в пещерата и там да има буги буги. Но сега сме съвсем друго време и всичко е много по-трудно.



                                                         

Е-е-е-еееех времена и нрави.
 Нищо, ще се науча, имам още 70-80 години живот, а човек се учи докато е жив.
Или пък по-малко - нали 2012 свършва света. Ако е така, защо не си зарежем работите и се отдадем на плътски удоволствия. Какво ще изгубим? Лошо ли ще ни е? На кой ще му е по-добре - до последно работил и 2012 чао, или до тогава яко "лайф ис лайф"? Кое бихте избрали? Много ясно че е бачкането, то другото си идва след него (хи хи хи).
 Някой ще си рече за автора (тоест мен) - тоя е много бавен, ем може да съм бавен, но не съм спрял, или че съм глупав - може да съм глупав, но не съм тъп. Винаги трябва да си намирате една по ниска степен от тази с която Ви определят, за да не се чувствате нагрубени. За обратното, когато Ви ласкаят не трябва да си прибавяте степени, защото се започва да се възгордява, а от високо се пада по-лошо.
 Но какво мога да Ви кажа аз, като Вие всичко знаете. Това е една хубава българска черта, подобна на тази която ни цепи задника на две.
 Да се върнем към нашите дни. Имам един въпрос? Една жена ако си е вдигнала прашките повече или пък бодито и е много изрязано, също като дънките и, или пък последните са адски плитки, и като се наведе започва да се виждат красоти сравними само в поемата на поет описващ планината и в частност смесена гора, пролетно време, когато всичко е разцъфнало.
Или пък седнала с пола срещу теб и се виждат разликите между теб и нея в половите органи? Не трябва май да гледаш? Етикета го изисква. Но ние не сме джентълмени и ще погледнем нали? И тогава жената казва - мръсник. То това е дилемата - аз ли съм мръсника или обратното? Хе хе хе. Ще го пробвам някой път на практика, понеже сега само го смятам за теория, защото малко са жените тръгнали с поли и отдолу без нищо, понеже коато е лято и там долу е малко по-топло. Да ме извиняват феминистките движения.Е няма да тръгна с огледалце на върха на обувката и да обследвам природата, защото е неморално и още 1001 причина да не го направя.        
                                              Жени спете спокойни.

Като за финал чух тази песен и леко си представих че съм герой в клипа.



Чао и приятни следобеди с .... независимо кой.

Няма коментари:

Публикуване на коментар